Fredag den 3 november 2017
RIK PÅ RIKTIGT!
I helgen åker vi bort till Ö-vik, jag, Niklas, Elliot och Sofia. Vi ska bo på hotell, bada och träffa Henrik med familj. Jag ska verkligen försöka vara här och nu och inte låta hur jag mår få förstöra. Det blir ett experiment bland många. Att dessutom koppla  bort jobbet, nu när det känns lite tungt där, blir en extra utmaning. Men jag vill så gärna njuta av det som faktiskt betyder nåt i livet. När jag och Niklas satt och pratade om mitt jobb och de orättvisa lönerna här i veckan satt Sofia och lyssnade lite halvt. Då kom hon fram till mig och pussade mig på kinden och sa att jag minsann var värd alla pengar i världen. Jag kunde inte köpas för pengar. Lycka alltså. Det är då man inser vad som är värt något i livet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen