Lördag den 4/12-2021

Idag har det varit full rulle. Det är bäst att man håller i gång så man inte somnar. Vi har städat, handlat, jag har varit ute på en promenad, jag och Sofia har bakat biskvier och sen gjorde vi sushitacos. Det var något nytt från Linas matkasse och fastän jag inte är så förtjust i Sushi så tyckte jag att det var riktigt gott. Det har varit en bra dag tycker jag. Jag är väldigt frustrerad på natten när jag vaknar upp en halvtimma efter att jag somnat in så gott och känner mig klarvaken. Det verkar tyvärr vara lite mer än ett bakslag. Jag har inte riktigt kommit till den punkten än att jag kan acceptera. Nyss sov jag som en lite prinsessa på nätterna och nu känns det som tortyr att ständigt vakna upp när jag precis somnat. Som tur är somnar jag om igen inom någon timme, men eftersom jag stiger upp rätt tidigt på mornarna blir det lite för lite sömn om nätterna. Jag brukar inte påverkas så mycket som jag gör nu. Nu är jag dödstrött tidigt på kvällarna och det blir svårt att sätta sig ned och slappna av med en film eller tv. Jag måste hålla igång. Just nu känner jag hur trött jag är. Det är verkligen inte svårt att somna in. Det svåra är att somna om när jag vaknar upp igen. Jag undrar vad det beror på? Nä nu går ögonen i kors så det är väl dags att gå till sängs. Det blir nog bra det här ändå. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen