Torsdag den 24/6-2021

 VACCINATION!

Dagen före midsommar. Jag tog vaccinet i tisdags och jag har inte mått bra alls. Igår efter lunch började jag känna mig trött och hängig. Sen fick jag ont i nacken och huvudet och det kändes som om jag hade feber. Jag tog feber när jag kom hem men jag hade ingen konstigt nog. Jag vilade ett tag och tog en ipren. Efter en timma kändes det lite bättre. Jag är inte van att känna mig sjuk. Jag får sällan feber eller blir hängig på det här viset. Idag känns det aningens bättre men jag är fortfarande slut och lite illamående. När jag gör något blir jag fortare slut. Vi som ska packa inför midsommar. Jag ska åka och handla och göra smörgåstårta och potatissallad. Men jag får väl leva på ipren några dagar till. Jag har ju gjort det senaste veckan pga mensen redan. Vädret är i alla fall bra och jag ser fram emot att åka till stugan. Niklas har nästan gjort färdigt bryggan. Den blev magisk. Nu kan vi sitta där i kvällssol och morgonsol och man kan hoppa i plurret därifrån. Vattenskotern ska i vattnet i helgen också. Underbart. Jag ska lägga ut en massa bilder efter midsommar så ni kan se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen