Torsdag den 7/5-2020
RÄTT PIGG ÄNDÅ!


Herregud vad effektiv jag var igår. Jag är inte särskilt sjuk, även om jag snorar lite grann. Jag städade och putsade fönster och bytte gardiner igår. Kändes riktigt bra faktiskt. Sen på kvällen gick jag och Niklas på en lite promenad. Han är lite tröttare och segare och känner sig mer sjuk än vad jag gör, men jag är mer förkyld å andra sidan. Känns inte som om vi drabbats av samma virus, men det vet man ju inte. Frågan är om man någonsin får reda på det.

I morse hörde jag av mig till min chef och frågade om jag kunde jobba hemifrån eftersom jag är så pigg och hade varit och jobbat på kontoret i normala fall. Om jag hade material hemma så gick det bra. Så idag har jag jobbat hemma. Då förlorar vi inte lika mycket pengar nu när vi är hemma båda två.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen