Fredag den 18/2-2022

 

Skriver här i fredagsruset efter två glas vin till maten. Den här veckan har varit både bra och jobbig. Jag har haft sömnproblem några nätter då jag vaknat mitt i natten utan att kunna somna om. Då växer ångesten och lägger sig som ett extra lager av obehag och hindrar mig från att slappna av och sova fastän jag annars hade kunnat det. Men tabletterna som jag brukar använda, lergigan, fungerar rätt bra ändå och i natt har jag sovit som en stock. Däremot har jag varit snurrigare än vanligt istället. Det drar åt vänster hela tiden. Det brukar komma och gå under dagen men idag har den hållit i sig konstant. Då blir det jobbigt. Nåja. Jag är samtidigt nöjd och tacksam. Livet i övrigt är helt perfekt. Det är helg och vi ska till stugan i morgon. Vi ska åka skidor, mysa, basta och se mello. Nästa helg ska jag fira min födelsedag med släkten. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen