Tisdag den 3/8-2021 

Nu är det kväll. Jag har klarat mig bra efter vaccineringen, fast inte utan ipren. I morse kämpade jag på och städade hela huset med Niklas. Det var jättelänge sedan sist så det känns skönt att det är genomgånget ordentligt nu innan jobbstart nästa vecka. Jag kände mig som sist då jag fick sjukdomskänsla och allmänt trött och slut. Men med lite ipren som sagt så har jag kunnat vara igång någorlunda. Jag har visserligen haft en mer stilla sittande dag än på länge men det är nog klokt att låta kroppen jobba i lugn och ro. I kväll när iprenen gick ur kroppen blev jag sämre och fick ta en ny. Jag kände mig lite yr men annars ok. I morgon ska Niklas åka på undersökning i Sunderbyn och jag tänkte följa med. Efter det tänkte vi nämligen åka till hans mamma i Luleå en sväng. Jag hoppas att jag mår bättre så jag orkar hänga med. Det är en annan luft och värmen är inte som tidigare. Solen värmer men däremellan blåser det kalla vindar. Det är inte så att man är ute särskilt mycket när man är hemma. Det är det som är härligt med stugan. Där paddlar man, går på promenader, sitter ute vid brasan, bastar och badar. I alla väder är man ute mycket mer. Det blir nog en sista tripp innan jobbet börjar på måndag. De har lovat hyfsat väder till helgen.

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen