Lördag den 6/3-2021


Idag känner jag mig ändå lugn. Jag känner mig trygg och stilla inombords. Det är inte lika ofta nu som tidigare. Jag känner mig oftare orolig och låg men kanske kommer jag sakta ut ur detta. Så känns det. Livet går upp och det går ned. Att bara se det utan att analysera för mycket ibland kan vara skönt. Okej. Jag sover dåligt nu. Okej jag är inte lika lycklig och glad just nu. Det går över. Sen om det inte går över får man väl ta sig en funderare över varför liksom. Idag blir det sol mitt på dagen. Vi hade egentligen tänkt åka slalom idag men jag har sån grym träningsvärk efter ett benpass som jag körde i förgår så jag vet inte om jag pallar. Rädd för att knät ska paja om benen är för svaga. Man är ju ingen ungdom liksom. Vi funderar på att grilla hamburgare på altanen. Det kan ju vara lite mysigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen