Onsdag den 2/9-2020

SÅ HIMLA GLAD!

Veckan rullar vidare. Den här veckan går bra mycket fortare än förra. Då sniglade den sig fram av någon anledning. När jag åkte hem idag log jag med hela kroppen. Om man kunde mäta min positiva energi just då hade nog mätaren slagit i taket. Ni vet när man är sådär glad att man nästan spricker. Det är så många pusselbitar som faller på plats på jobbet just nu. Jag tycker det är mest häftigt hur jag inser mer och mer att jag skapar mitt eget liv som jag vill ha det. Min visionboard påminner mig om att jag vill utnyttja min fulla kapacitet och utmana mig själv. Både i privatlivet men allra mest i mitt arbetsliv. Nu är jag på väg. Alla mina år då jag begränsat mig så mycket och hindrat mig själv från att utvecklas, våga och gå framåt har gjort mig  revanschsugen. Jag har så mycket att ta igen. Känslan av kontroll, att få vara med, delaktig och när man får det där förtroendet och ansvaret och det går bra. När man får positiv feedback för nåt som man gjort och man bara längtar efter att få göra det ännu bättre. Jag älskar den där känslan av flyt när man hamnar mitt i nånting som går bra och man har sånt självförtroende och driv att det blir bara bättre och bättre och man fattar knappt hur.

Jag tänker vara så positiv och glad som jag kan och öppna mig för dessa nya saker på jobbet och inget kan stoppa mig längre.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen