Fredag den 4/9-2020

Den här veckan har gått så himla snabbt. Helt otroligt faktiskt. Men å andra sidan har det hänt mycket mer och jag har varit gladare och bra mycket mer positiv än förra veckan. Jag känner mig glad inombords mest hela tiden. Det känns jättebra. Jag försöker tänka på att sprida glädje och när jag ser att den fortplantar sig som vågor på vattnet, blir jag peppad och motiverad att bara fortsätta. Det är fantastiskt hur glädje sprider glädje och hur en positiv livsåskådning färgar livet till en ljusare värld. Utan undantag. Som att leva i ett rus. Just nu har jag dock druckit lite rödvin till maten. Men det ruset gör mig mest trött faktiskt. Det har varit en full vecka och det ska bli skönt med helg.

 Vi blir hemma i helgen eftersom det ska regna hela lördagen. Jag får nöja mig med lite bilder från förra helgen istället.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen