Tisdag den 10 juli 2018
STORFORSEN
Det är så varmt ute. Vi har varit i Storforsen hela familjen utom Sofia som har åkt iväg till en kompis stuga i två nätter. Igår kväll var trevligt. Jag har upptäckt att den jobbiga yrseln kommer och går. Det är ju bra för då är den ju inte konstant som jag tror hela tiden. När jag upptäckt det idag så går det bättre. Jag njuter av långa stunder av välbehag. Jag tror att jag är stressad inför resan. Det innebär alltid en massa planering och packning och städning och en massa annat innan man kan dra iväg. Inte förrän man packat upp där borta och landat på riktigt kan man liksom slappna av. Men jag ska försöka ta en sak i sänder och inte stressa upp mig. I morse retade jag mig på allt. Jag kan inte ha en massa kläder för att jag gått upp lite i vikt, magen putar, och det var jättevarmt. Jag har mens och kan inte bada i värmen och till råga på allt fick jag jätte ont i magen när vi var i Storforsen. Jag var lite medveten om att jag blev arg för bagateller, men kunde inte riktigt stoppa mig. Kanske gick det över

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen