Fredag den 25 maj 2018

Jag lyckades vända en jobbig trend tror jag. Jag försökte vara positiv och glad och är man det så lurar man själv till slut och känner sig faktiskt glad på riktigt. Mådde riktigt bra på kvällen, men trött. Har sovit halvbra i två nätter. Därför gick jag och lade mig klockan halv tio och somnade och sov gott hela natten. Hårt. Kände mig pigg och glad på morgonen. Fredag dessutom. På jobbet har jag lärt mig nya saker och går framåt och det ger mig otrolig glädje. Jag har stått stilla ett tag och känt mig osäker på om jag vill vara här. Men efter ett snabbesök på mitt gamla jobb igår så känner jag ännu en gång att det är ett avslutat kapitel. Nu ser jag framåt. Mot nya äventyr. Blir det inte här på dokumentation så blir det någon annan stans.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen