Torsdag den 21 december 2017
MITT BREAK! 

Ja, min bok, min visionboard, fungerar. Även om jag kanske inte kommer att jobba på Hr, än, så är jag kanske på väg bort från Heden och till huvudkontoret i Luleå. På dokumentation. Jag vet inte så mycket än om vad jag ska göra. Men även om det känns läskigt och konstigt och sorgligt på ett sätt, för jag har många bra stunder på odlingen också, så känns det mer och mer som om det inte längre är ett alternativ att stanna. Jag kommer inte att komma överens med vissa på jobbet. Jag kommer inte att orka med vissa tunga arbetsuppgifter. Många moment har börjat tära på min kropp och jag vill ju inte gå omkring och ha ont hela tiden. Jag får chans att börja om från början. Starta nya relationer. Vara den som jag vill vara. Prova nya saker. Utvecklas. Jobbigt men kul. Läskigt men fantastiskt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen