Fredag den 24 november 2017
SPÄNNANDE!

En full dag. Jag och Niklas har hunnit med en massa. Vi var lediga tillsammans. Vi har handlat julklapper, jag hittade lite kläder till mig själv, vi åt lunch på Ming, jag har städat, tränat och mediterat. Nu ska vi snart äta en god fredagsmiddag med lite vin till. Mysigt. Sen fick jag ett sms av Mikael, min chef. Han skrev att jag skulle ringa honom när jag hade tid för att han hade en ide. Hm, jag bad att få ringa på tisdag eftersom jag är ledig. Lite nyfiken blev jag dock. Men känner mig samtidigt illa till mods när han ringer. Jag känner att han inte vill mig väl alla gånger. Nåväl, samtidigt litar jag ju på att allt ordnar sig, jag tror till och med att det kommer att hända något fantastiskt för min del. Kanske kommer han med den iden nu. Efter att ha pratat med Jonas från Hr, kanske har de hittat nåt som passar mig så jag inte ska behöva stanna kvar i en miljö där jag vantrivs så mycket. Jag spritter av glädje när jag tänker tanken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen