Måndag den 13 september 2021 

Nu sitter jag i rummet på mitt slott. Haga slott i Enköping, där vi bor jag och min kollega Britt i två nätter medan vi jobbar här. Det är vackert och pittoreskt men jag har varit så slut och vinglig sen jag slutade jobba idag så jag har inte riktigt kunnat ta in och njuta än. Det har varit en lång dag. Startade hos Adina och Simon klockan sju i morse då jag tog tunnelbanan till T-centralen. Därifrån åkte vi tåg till Enköping och sen har vi varit och jobbat på kontoret här fram till fyra. Jag har sovit halvbra i tre nätter nu och i Stockholm har det varit full rulle, så det känns lite skönt att bara vara ikväll. Ska nog gå och lägga mig tidigt och hoppas på lite ny energi i morgon. Det är två långa dagar kvar. På onsdag har vi heldag men måste vänta ändå till kvart över nio på planet till Luleå. Det går inte så många plan som det brukar nu för tiden. Jag lär vara jättetrött när jag kommer hem. Men jag ska ta en stund i taget. Everything will pass och jag kan göra vad jag vill. Möjligheterna är oändliga.

 

 


 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen