Fredag den 15/7-2022

Idag skriver vi på kontraktet för husförsäljningen. Huset står tomt och vi har varit där för sista gången, åtminstone som ägare. Jag stod kvar en stund i hallen och försökte känna mig lite nostalgisk eller sorgsen men jag kände ingenting. Det är ett kapitel i livet som tagit slut och jag ser fram emot det nya. Jag känner lättnad över att slippa fundera över allt jobb som har med huset att göra och tycker att huset ska få det jättebra med den nya familjen. Minnena har vi i våra hjärtan och vi har massor av bilder att se tillbaka på när vi vill minnas extra tydligt. Vi har fått det jättefint i lägenheten och även om det är långt ifrån färdigt ännu så kan vi bo och leva här nu och jag är riktigt nöjd över hur vi fått i ordning det till slut. 

Här kommer lite bilder från lägenheten.
















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen